Kompaniyaning strategiyasi – bu kompaniyaning siyosiy yutuqlari va uning istiqbolli harakatlar dasturlari majmuasi bo’lib, unga muvofiq belgilangan maqsadlarga erishish rejalaridir.. Strategiyani ishlab chiqish kompaniyaning maqsadlarini tekshirishni ham nazarda tutadi. Strategiyani sifatli tekshirish uchun kompaniyaning potentsialini, bozor sharoitlarini, shuningdek, makro muhitni hisobga olish muhimdir.

Kompaniyaning marketing rejasini ishlab chiqish:

Doimiy yirik loyihalar tufayli biz eng qisqa vaqt ichida taqdim eta oladigan turli bozorlar haqida muntazam yangilanib turuvchi juda katta hajmdagi ma’lumotlarga egamiz. Boshqa tomondan, bizning resurslarimiz va tajribamiz bizga eng ko’p mijozning talablariga moslashtirilgan tadqiqot dasturini ishlab chiqish va amalga oshirish imkonini beradi.

MOREINFO marketing agentligi sizning vazifangiz bo’yicha bozorni qanday o’rganish, marketing faoliyatini rejalashtirish va iste’molchilar o’rtasida talabni samarali rag’batlantirish orqali bozorda mahsulotni ilgari surish bo’yicha kompleks qarorni taklif qiladi.

Iste’molchi marketingi jarayonini 4 asosiy bosqichdan ega bo’lishi mumkin:

  • Ma’lumotlar yig’ish.
  • Bozor imkoniyatlarini baholash;
  • iste’molchilarni o’rganish va segmentatsiyalash; bozorda taqdim etilgan brendlar bilan tanishish ko’rsatkichlari; iste’molchilarning atributlarini tozalash;
  • ommaviy axborot vositalarining afzalliklarini aniqlash va boshqalar.

 

Marketing maqsadlarini belgilash, marketing rejasini ishlab chiqish. Ushbu bosqichda kompaniyangizning ichki ma’lumotlari va tadqiqot davomida olingan ma’lumotlar asosida marketing rejasi ishlab chiqiladi. Marketing rejasiga Savdo rejasi, Position, Aloqa (reklama) rejasi, Marketing byudjetlarii kiradi.

Marketing rejasini amalga oshirish. Ushbu bosqichda reklama kampaniyasi jarayonida marketing rejasining rejalashtirilgan tadbirlari amalga oshiriladi.

O’zgarishlar va samaradorlikni baholash. Ushbu bosqichda amalga oshirilgan tadbirlar samaradorligi baholanadi, xulosalar qayta tiklanadi va yangi vazifalar qo’yiladi.

Media-rejalashtirish – bu reklama kampaniyalarini rejalashtirishi, uning mohiyati reklama joylashtirish uchun optimal dasturni tanlashga to’g’ri kelishi.

Mediaplan (reklama e’lonlarini joylashtirish rejasi) quyidagi savollarga javoblarni o’z ichiga oladi: qayerda reklama qilish kerak, qaysi auditoriyani qamrab olish kerak, qanchalik tez-tez reklama qilish kerak, qachon reklama qilish kerak, unga qancha mablag ‘sarflash kerak.

Media-rejalashtirish – bu bashorat qilish va tahlil qilish uchun muhim vosita bo’lib, usiz bugungi kunda reklama bozorida ishlash juda qiyin bo’lib, ertaga esa bu mutlaqo imkonsiz bo’lar edi.

Media rejalashtirishning standart usullarini amalga oshirish maxsus axborot ma’lumotlarining mavjudligini nazarda tutadi, ya’ni auditoriya hajmi va tuzilishi, reklama vositalari, odamlarning turli xil reklama ma’lumotlariga munosabati to’g’risidagi standartlashtirilgan ma’lumotlardir. Buning uchun reytinglar, ommaviy axborot vositalari tirajlari va maqsadli auditoriyalardagi o’zgarishlarni muntazam kuzatib borish kerak.

Media-rejalashtirish har bir mijoz uchun reklama kampaniyasi, maqsadli auditoriya va byudjetning umumiy kontseptsiyasi asosida amalga oshiriladi.

MOREINFO agentligi nafaqat marketing xizmatlarini taklif etadi, balki reklama kampaniyasini ham amalga oshirishi mumkin. Boshqa tomondan, biz sizning reklama menejeringizga yoki reklama agentligiga maslahat va muvofiqlashtirishni taqdim etamiz.