Bu tahliliy ma’lumotlardan, ekspertlarning baholaridan, shuningdek kuzatuvlar davomida olingan ma’lumotlardan va bozor turlarini baholash usullaridan foydalanishni o’z ichiga olgan murakkab bahodir. Muayyan maqsadlarga qarab, tahlil ketma-ket yoki alohida bosqichlarda o’tkazilishi mumkin. Bunda raqobat sohasining sifat va miqdoriy baholari olinadi. Bozor kon’yunkturasining shakllanishi tovar bozorini quyidagi yo’nalishlarda baholashni nazarda tutadi: bozor turini, uning tuzilishini aniqlash.

MOREINFO marketing agentligi raqobat muhitini tahlil qilish xizmatlarini taklif etadi. Biz bir xil sanoatning mavjud potentsial raqobatchilari to’g’risida ma’lumot olish, baholash va tahlil qilish kabi xizmatlar to’plamini taklif qilamiz. Raqobatchi kompaniya faoliyatini ham, unga ta’sir etuvchi tashqi omillarni ham chuqur o’rganish xizmatlarimizning asosiy moddalaridan biridir.

Bizning yordamimiz bilan siz quyidagilarga ega bo’lasiz:

– sizni qiziqtirgan maxsulotllarni ishlab chiqarish va iste’mol qilish to’g’risidagi ma’lumotlar;

– bozorning asosiy ishtirokchilari va ularning joriy moliyaviy-xo’jalik faoliyati, shuningdek ularning asosiy mijozlari, yetkazib beruvchilari, hamkorlari to’g’risidagi ma’lumotlar;

– bozor ishtirokchilarining asosiy raqobatchilari to’g’risidagi ma’lumotlar;

– sanoat korxonalarining tashqi iqtisodiy faoliyati to’g’risidagi ma’lumotlar.

Sanalar va narxlar haqidagi ma’lumotlar faqat so’rov bo’yicha beriladi.

Maqsadlar: bozorni va tashkilotning raqobat muhitini o’rganish va tavsiflash.

Metodologiya: bozorni o’rganish uchun bir qator usullar mavjud. Har bir mijoz uchun maxsus usul ishlab chiqilgan. Bular intervyular, ekspertlarning taxminlari yoki ro’yxatga olish tartibi, iste’molchilar panellari bo’lishi mumkin. Kompaniyaning raqobat muhitini ko’rib chiqishda bozor ishtirokchilari bo’lgan kompaniyalar yoki alohida tovar belgilari o’rganish ob’ektlari hisoblanadi.

Tadqiqotning tarkibiy qismlari:

1. Bozor tavsifi.

o Bozor hajmi

o Bozordagi raqobatchilarni o’z-o’zidan bilish

o Raqobatchilarni taklif qilish yordamida eslab qolish

o Alohida tovar belgilari uchun bilimlarni baholash va eslab qolish

o alohida ishtirokchilar va yo’nalishlar bo’yicha bozor ulushlarini baholash

o Oldingi davrlarning o’sish sur’atlari

o Qisqa muddatli istiqbollar

2. Raqobat muhiti.

o Eng muhim mezonlar bo’yicha kompaniya-ishtirokchilarni baholash

o Pozitsion xaritalarni qurish

o Bozor ishtirokchilarining qiyosiy tahlili – zaif va kuchli xususiyatlarni aniqlash

o iste’molchilarning turli kompaniyalarga sodiqligini aniqlash

Ushbu tadqiqotlarning har yili o’tkaziladigan natijalari quyidagilarga imkon beradi:

o’zingizning biznesingiz taraqqiyotini baholash uchun – hatto savdolaringiz hajmi yildan-yilga oshib borayotganda, agar sizda umuman bozor tasviri bo’lmasa, sizning kompaniyangiz bozordagi ulushini yo’qotishi mumkin;

o butun bozor tendentsiyalarini, uning istiqbollari va alohida yo’nalishlarning imkoniyatlarini kuzatish;

o Sizning va raqobatchilaringizning reklama tadbirlari va PR-harakatlarining samaradorligini aniqlash;

o kuchli xususiyatlardan foydalanish va zaif tomonlarini hisobga olish, shuningdek, raqobatchilarning zaif tomonlarini qo’llash orqali raqobatchilardan ustunlikka erishish uchun raqobat muhitini amalga oshirish.

Biz

O’zbekistondagi turli toifadagi mahsulot iste’molchilarini chuqur o’rganib chiqamiz

O’zbekiston bo’yicha noyob ma’lumotlar bazalariga egamiz.

eng katta intervyu oluvchilar tarmog’iga egamiz.

eng yirik reklama agentliklariga murojaat qilamiz.

hamkorlik uchun doimo ochiqmiz.

Bugungi kunda bizda eng muhimi bu reklama, marketing sohasidagi malakali mutaxassislar hamda mahalliy bozorda 15 yillik ish tajribasiga egamizi.

MOREINFO tadqiqot ishlari natijalarida aks ettirilgan xizmatlarimiz sifatini qadrlaydigan doimiy mijozlarning keng ma’lumotlar bazasiga egamiz.

Biz har doim individual yondashuv va trend usullarini taklif qilishga tayyormiz. Bundan tashqari, 2007 yildan beri ESOMAR a’zosi bo’lib, biz doimo ijtimoiy va bozor tadqiqotlari xalqaro kodeksiga amal qilamiz. Ishimizning ajralmas sharti adolat va maxfiylik tamoyilidir.

Agar sizni qiziqish paydo bo’lagan bo’lsa, info@moreinfo.uz elektron manzilimizga so’rov yuboring, so’ngra taklif tayyorlash uchun mutaxassislarimiz siz bilan eng qulay vaqtda bog’lanadi.

 

Bizga ishonib topshirilgan loyiha katta ehtiyotkorlik va professionallik bilan amalga oshiriladi. O’z minnatdorchiligimizni bildiramiz!