Yangi g’oyalar yangi mahsulotlar yoki mavjudlarini ta’mirlash jarayonida paydo bo’ladi. Kelajakdagi muvaffaqiyat u yoki bu g’oyani tanlashga bog’liq. Natijada siz nafaqat hayotga tatbiq etiladigan, balki evaziga ham olib keladigan to’g’ri kontseptsiyani tanlashingiz kerak. Kontseptsiyalar belgilangan maqsadlarga, bozordagi real vaziyatga, shuningdek, mijozlarning xohishlariga mos kelishini o’rganish uchun tekshiriladi.

 

Tadqiqotning asosiy maqsadlari quyidagilardan iborat:

  • Yangi mahsulot kontseptsiyasining jozibadorligini baholash (paketi, nomi, logotipi va boshqalar).
  • Raqobatchilarning afzalliklarini idrok etish
  • Brend nomi, paketi, logotipi va boshqalar variantlarini baholash.
  • Iste’molchilarning brend nomi yoki logotipi bo’yicha tavsiyalari

Kontseptsiyani sinab ko’rish metodologiyasiga kelsak, biz fokus-guruhlar va chuqur suhbatlar usullaridan foydalanishni tavsiya qilamiz.