Bunday tadqiqot butun reklama kampaniyasining muhim qismidir. Reklama tadbirlarining samaradorligini ishonchli baholamasdan turib, reklama kampaniyasi o’z maqsadlariga erishganligini baholash mumkin emas. Ko’proq taxminlar reklama kampaniyasining zaif tomonlarini ko’rish va tuzatishlar kiritish imkonini beradi. Ushbu tadqiqot iste’molchilarning reklama kampaniyasi haqida qanday fikrda ekanligini va qanday ma’lumotlarni bilishga yordam beradi.
Reklama faoliyati samaradorligini baholash quyidagi savollarga javob beradi:
- Reklama manbalarini aniqlash
- Reklamangizning muvaffaqiyat darajasini aniqlash uchun
- Reklamangizning ta’sir kuchini aniqlash
- Qaysi reklama tadbirlari samaraliroq bo’ldi?
- Raqobatchilaringizning qaysi reklama tadbirlari samaraliroq bo’ldi?
- Qaysi reklama xaridorlarga ko’proq yoqdi?
- Mijozlar reklamadan nimani tushunishi lozim?
- Reklama tadbirlarini o’tkazgandan so’ng mijozlarning munosabati qanday o’zgardi?
- Promo g’oyalar, reklama, logotip, kompaniya belgilari va boshqalarni sinab ko’rish.
- Reklama kampaniyasining samaradorligini baholash – reklama samaradorligi, maqsadlarga erishish va boshqalar.
Bizning tajribamizga asoslanib, MOREINFO tadqiqotni tez-tez o’tkazishni tavsiya qiladi. To’liq baholash uchun ikkita o’lchovni amalga oshirish tavsiya etiladi – reklama kampaniyasidan oldin va keyin. Reklama kampaniyasini baholash jarayonida ham yuzma-yuz suhbatni, ham sifatli usulni (chuqur intervyular, fokus-guruh) o’tkazish tavsiya etiladi. Bunday kombinatsiyalangan usullarning amaliyoti umumiy rasmni ko’rish va yashirin tomonlarni ochish imkonini beradi.