Iste’molchilarni o’rganish har qanday kompaniyaning samarali ishlashi uchun juda muhimdir, chunki iste’molchi doimo diqqat markazidadir. Mijozni o’rganmasdan turib, iste’molchilarning his-tuyg’ulariga va ularning bozordagi xatti-harakatlarining rag’batlantiruvchi motivlariga ta’sir qilish mumkin emas.
Ushbu tadqiqot quyidagilarga qaratilgan:
• Mijozlarni aniqlash – kompaniyangiz taklif qilayotgan mahsulot/xizmatlarning iste’molchilari kimlar?
• Iste’molchining ijtimoiy va psixologik portretini aniqlash – ularning xususiyatlari qanday?
• To’lov qobiliyati, xulq-atvor uslubi va yosh xususiyatlariga ko’ra iste’molchilarni segmentatsiyalash;
- Mahsulotlarni tanlash mezonlarini, iste’molchilarning talablari va afzalliklarini belgilash -Sizning mahsulotingiz/ xizmatlaringiz va raqobatchilaringizning mahsulot/xizmatlaridan iste’molchilar nima talab qiladi?
- Iste’molchilar mahsulot/xizmatlaringizdan mamnunmi?
Iste’molchilarni o’rganish sifat (fokus-guruh suhbatlari, chuqur suhbatlar) va miqdoriy (telefon va yuzma-yuz suhbatlar, onlayn suhbatlar) tadqiqot usullaridan foydalaniladi..